reklama

Si na mňa pyšná ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Sleduj ma trocha sa prevetrám
keby ma chytili to by bol náter
pošlem ti slivkový telegram
po riedkom ostnatom dráte
Bude to len malá správička
že som tu úplne najväčší frajer
že môžem oberať do trička
a dostanem to čo si prajem

Stav sa že tento plot preskočím
ani sa nedotknem rukami brány
niečo si previažem cez oči
darmo mi v tom budeš brániť
Dievčatko vravím ti úprimne
ja som fakt pekelne odvážny zlosyn
môžeš sa pozerať z kuchyne
vytopím na streche osy

Frajeri skáču len hlavičky
vedia si vo vetre ležérne odpľuť
môžeš sa pozerať z lavičky
akú mám železnú vôľu
Jasné že udržím tajomstvo
ak na tom záleží ja budem ticho
môžme si zaplávať na ostrov
neboj sa nepôjdem rýchlo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Muž má mať určité poslanie
rozhodne je pre mňa podstatná duša
ak ešte chvíľočku zostaneš
fakt to už nebudem skúšať
Ak treba voľačo odrezať
viem veľmi obratne narábať nožom
vyhoď ma hocikde do lesa
vrátim sa so zdravou kožou

Prežil som krvavé útoky
všimni si môj drzý široký úsmev
zakrátko každého utopím
vo svojom osobnom kúzle
Pre mňa je aj tona kilová
odnesiem hocičo a kam chcem v rukách
môžem sa celú noc milovať
som vzácny prírodný úkaz

Som borec a vlastne doposiaľ
som už aj všeličo dôkladne skazil
ale viem ťa rýchlo rozosmiať
a občas ťa pri mne mrazí


Peter Krutek

Peter Krutek

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

hrnčiar, ktorý miluje špirály Zoznam autorových rubrík:  PiesneBásne

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu